Moje Usługi to nowe rozwiązanie, które ułatwi opłacanie rachunków w banku ING. Serwis automatycznie agreguje rachunki w jednym miejscu, co pozwala na łatwe monitorowanie i zarządzanie opłatami przez użytkownika. Bramka płatnicza “imoje” pozwala klientom opłacać swoje zobowiązania kartą, BLIK-em czy szybkim przelewem on-line. 
System banku ING to nowe podejście do opłacania rachunków. Co ciekawe w tym rozwiązaniu to to, że klient sam decyduje którymi rachunkami i fakturami, od których usługodawców, chce zarządzać poprzez serwis. W serwisie Moje Usługi ważna jest przejrzystość – terminy i kwoty są widoczne na jednym ekranie, a system przypomina o nadchodzących płatnościach. Ułatwia to użytkownikowi płacenie w terminie, daje świadomość na co i ile wydaje pieniędzy,jak również opłaty nie mieszają się z licznymi innymi wydatkami na rachunku bankowym.

Coś dla spóźnialskich: automatyczne opłacanie rachunków

Jedną z wielu zalet serwisu Moje Usługi jest automatyczny sposób pobierania danych do płatności, co umożliwia połączenie z eBOKiem.
Klient jednorazowo podaje login i hasło, a rachunki za gaz, prąd czy telefon z automatu ukazują się w aplikacji.
Również wiadomości mailowe zawierające informacje o płatnościach będą ukazywały się w aplikacji. Wystarczy tylko, że w treści maila zawarte są takie dane jak numer konta, kwota i termin płatności. Warto dodać, że faktury, które mają włączoną usługę płatności z przeglądarki również pozwalają systemowi Moje Usługi bezpiecznie zapłacić należność. Obce nie zostają również płatności cykliczne. Dodanie takiej płatności do dowolnego odbiorcy, np. właściciela wynajmowanego przez siebie mieszkania to zaoszczędzanie czasu!

1 KOMENTARZ

  1. Ciekawe. Prowadzę firmę i jestem ciekaw czy dla firmy też to będzie dobre rozwiązanie. Na ten moment korzystam z usług doradztwa POL-TAX i jestem zadowolony.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz
Please enter your name here