Koncepcja założenia firmy przeważnie pojawia się w momencie zrodzenia się pomysłu na wykonywanie danego rodzaju działalności. Jednak żaden biznes nie będzie miał dłuższej racji bytu bez właściwej reklamy i promocji. W tej kwestii duże znaczenia ma sama nazwa przedsiębiorstwa. Powinna być prosta, charakterystyczna, unikalna, a przede wszystkim oryginalna.
Przepisy prawa regulują wiele kwestii związanych z prowadzeniem działalności. W przypadku spółek podstawowym źródłem prawa jest Kodeks Spółek Handlowych. W znaczny sposób narzuca on konstrukcję nazwy, czyli inaczej firmy spółki. Każda firma spółki musi zawierać jej rodzaj, np. „spółka jawna” (lub skrót „sp.j.”), „spółka akcyjna” (lub skrót „S.A.”), „spółka komandytowa” (lub skrót „sp.k.”). Z reguły rodzaj spółki w firmie umieszczany jest na końcu. Jednak w żadnym miejscu w KSH nie ma zapisu narzucającego taką konstrukcję. Niewielu przedsiębiorców jest świadomych tego, że można to wykorzystać do stworzenia wyjątkowej, wyróżniającej się nazwy. A jak wiadomo, to co wyróżnia się – przykuwa uwagę :)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz
Please enter your name here